4/06/2012

OUTFITS| leggins and white shirt












koszula- atmosphere
legginsy- PRIMARK
pierścionek- DIVA




Sezon na flagi USA i GB dopiero się rozpoczyna, lecz u mnie w szafie wielkimi krokami znika. Ostatnią rzeczą, którą mam do zaprezentowania w outficie to legginsy we flagę Wielkiej Brytanii połączone z białą oversizową koszulą.. Na codzień zakładam dłuższą tunikę ( i zachęcam do tego samego, bo legginsy to nie spodnie.. ) i śmigam w świat :) Przygotowałam dziś kolejne mini DIY, które pokażę w najbliższej stylizacji. A co do oczekiwań na poprzednie Do It Yourself musicie jeszcze zaczekać.. Pozdrawiam :)


84 komentarze:

  1. cudowne legginsy, lubię ubrania z flagami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszula i leginsy!

    OdpowiedzUsuń
  3. LEGGINSy ♥
    ZAPRASZAM NA KONKURSIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Legginsy świetne, ale bluzka równie dobra ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna koszula :)
    a jak tam nagłówek? ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. te legginsy są mega boskie , podkreślają Twoją smukłą sylwetkę , ja jetem jak najbardziej na tak ! :) ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne leginsy i koszula! i zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe, fajna fot. z podskokiem xd w następnym tyg. płace za spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. i słusznie bo też się zgadzam że legginsy to nie są spodnie.. Ja jestem już od dwóch lat maniaczką Flagi Usa i UK i ciągle pragnę wiecej takich rzeczy.;)) A Twój outfit jest bardzo fajny bardzo mi się podoba połączenie tej eleganckiej koszuli z tak mocnym akcentem(legginsy) świetnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Legginsyyyyyy piękne !!! Wszystko świetnie się ze sobą łączy ! Zapraszamy do nas !! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Legginsy i buty to jakieś mistrzostwo świata;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw :)
    zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula i buty są genialne <3!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesolych Świat kochana ;* łądnie wygladasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. boskie są te leginsy .Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne koturny i pierścionek! (:

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula rewelacyjna!!
    jak zawsze zachwycasz swoimi stylizacjami :)
    super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lał, jakie niespotykane leginsy, świetne! :)
    Bardzo fajna stylizacja!
    Pozdrawiam i życzę radosnych świąt! ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty i pierścionek <33

    Ja niestety nie mam nic z żadną flagę -.-

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham asymetryczne koszule! Getry <3

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja :D te legginsy są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie! Świetnie :)
    Motyw flagi zawsze spoko :D

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your ring and photoes!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. jeju , te leginsy są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się średnio podoba ten trend z flagami :) znaczy na kims mi się jeszcze podoba ale na siebie bym nie załozyla raczej :D Bardzo oryginalnie wygladasz, super!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne legginsy ! na Twoich szczuplutkich nogach wyglądają extra

    Pozdrawiam, życzę wesołych świąt i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ..oryginalnie..brakuje tylko czerwonych paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładne zdjęcia
    również życzę Wesołych świąt ! :)

    dodaję oczywiście :)

    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. jaki swietny motyw! widze, ze bardzo podoba Ci sie flaga brytyjska:D jest moc! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne legginsy!
    outfit mi się bardzo podoba, zresztą zdjęcia też są świetne!

    xoxo, florencece

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawa stylizacja. :)

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. wow! Śliczna koszula, marzy mi się taka! Ogolnie podoba mi sie całosc! Dodaje;D

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne legginsy ! Sezon się rozpoczyna, a ja ciągle nie mogę znaleźć odpowiednich na mnie spodenek jeansowych z flagą :<<
    Zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. stylizacja ladna ;)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  35. jakie masz chude nogi*-* spodnie są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wszystko ze sobą wygląda :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki;) Dodałam i vice versa ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jesteś świetna! Z miłą chęcią poobserwuję Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jestem zakochana w Twoich legginsach i butach <3
    masz genialny styl!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    annefromwonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog, na pewno będę tu zaglądać częściej.
    Zapraszam do mnie malafilizanka.blogspot.com/ i do dodania się do obserwowanych. Będę wdzięczna :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Outfit nie mój styl ;)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  42. super legginsy ! czekam na diy :) !

    OdpowiedzUsuń
  43. Z całej stylizacji zabrałabym buty i pierścionek. Te dwie rzeczy są bossskie ;-)
    Co do koszuli - też jestem do zasłaniania się przy legginsach dłuższą koszulą bądź tuniką

    Dziękuję za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. kocham te leginsy! wesolych swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Swietny strój , wszytko ekstra !

    Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna stylizacja, uwielbiam motyw flagi! :)
    Jasne, dodaję się! :) Mogę liczyć na rewanż? ;>

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzięki za instrukcje. Jak tylko paznokcie mi urosną to na pewno pokaże różne kombinacje. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. Przeboskie legginsy! :) Dobrze, że w Union Jacka, bo w Amerykę bym się jednak nie ubrała. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. legginsy są po prostu genialne! A pierścionek mistrzowski :)

    OdpowiedzUsuń
  50. likeeee your blog lovely,
    keep posting and go for it!!! :)

    XO

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładny kolor lakieru.
    Możesz kliknąć w baner limonkowego szyki u mnie na blogu.?
    Obserwujemy.?

    OdpowiedzUsuń
  52. dziękuje ! naprawdę mi miło ;*

    OdpowiedzUsuń
  53. genialne leginsy :)

    www.ohwowlovelyxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. fajna notka na moim muzycznym blogu recenzja jednej z piosenek Alici Keys Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  55. Thank you for the comment on my blog...
    I like your look also, i am in love with thos leggings, I would like to know the bran) and the shop... Thankss
    Have a nice easter monday <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Motyw flagi bardzo mi się podoba, chociaż nie wiem czy chciałabym mieć takie legginsy ;)
    Ale koszula jest świetna, do tego Tobie bardzo pasuje cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli podoba Ci się blog- po prostu dodaj go do obserwowanych, a ja zrobię to samo :)