5/28/2012

OUTFITS| wyniki z toowee, USA part I











Witam wszystkich w ten piękny poniedziałkowy dzień :) W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować stylizację, w której główną rolę odgrywają legginsy, które dostałam od mojej siostry z Anglii :* Chciałam kupić też spodnie z New York'era z motywem flagi USA, ale myślę, że wystarczą mi legginsy. Do nich nałożyłam tunikę z siateczką, która bardzo mi się podoba.

A TERAZ CZAS NA WYLOSOWANIE SZCZĘŚCIARY, KTÓRA OTRZYMA TĘ BRANSOLETKĘ:





Jest to:
KLAUDIA W! :)


Serdecznie gratuluję :*

WSZYSCY, KTÓRZY NIE ZOSTALI WYLOSOWANI MOGĄ SPRÓBOWAĆ SWOJEGO SZCZĘŚCIA W DRUGIM KONKURSIE:

48 komentarzy:

  1. leeginsy super no i ta siateczka jest obłędna, nadaje fajny kształt ramionom! no i w tym konkursie na pewno wezmę udział ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 zdj jest najlepiej skadrowane xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że założyłaś takie buty i jednokolorową bluzkę. Ładnie stonowałaś to co tutaj 'wniosły' te leginsy. Świetny zestaw :))
    Gratuluję zwyciężczyni ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna, wakacyjna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Legginsy strasznie mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy widze cos z motywem flagi USA lub brytyjskiej - szaleje jak tyllko sie da ! przymierzalam identyczne spodnie jak te na Twoich nozkach, jednak nie przekonaly mnie.. hm moze dlatego ze mieszkam w malym miescie i boje sie ze ludzie nie beda akceptowac takiego ubioru :(

    powrocilam do blogowania, przepraszam za miesieczna przerwe i ' zaniedbywanie Twojego bloga w kometowaniu ' ;) u Ciebie nadal bardzo przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tunika jest świetna *__*
    + Gratuluję ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny zestaw;) masz świetne nogi do takich legginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :) świetny zestaw, legginsy cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie(jak zawsze z resztą), ale mi już się przejadł motyw flagi. Może dlatego, że prawie wszyscy się tym inspirują w swoich strojach?

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie wyglądasz! te spodnie masz świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham te leginsy! Szkoda tylko, że nie mam takich szczupłych nóg jak Ty :(

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię motywu usa, ale Ty wyglądasz super! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Strój jest śliczny zwłaszcza legginsy. I dzięki tobie wiem gdzie znaleźć te cudne spodnie flagowe <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz, ze masz nieziemskie nogi? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny zestaw! Jest moc!:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  17. mam obsesje na punkcie motywu S&S na spodniach i leginsach! <3!

    NEW POST - I invite U to see it!
    mystisk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super legginsy :D

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM NA NOWEGO POSTA :D
    http://fashionismypassio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia, a te legginsy są zabójcze *,*

    OdpowiedzUsuń
  20. Też myślałam o takich spodniach ;)
    Twój zestaw jest świetny xD
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są te legginsy, niesamowicie wyraziste, więc tak naprawde same stanowia już o oryginalnej stylizacji:) No i dlatego zasmuciła mnie informacja, że są od siostry z Anglii...

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie:)tunika jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jezu jakie legginsy ! *_________*
    Świetne masz usta :* :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję ^^

    Fajniutkie te legginsy ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Leginsy śliczne ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacyjne leggingsy :-) Uwielbiam motyw flagi amerykanskiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. też chciałam kupić te spodnie z New Yorkera :) myślę że legginsy mogą być fajnym zamiennikiem

    OdpowiedzUsuń
  28. Love it darling!! maybe we can follow each others blog?! XoXo

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie, masz nietypową urodę. Zapraszam do mnie http://make-up-fashion-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne legginsy ja mam zamiar kupic sobie te z new york-era ;)




    http://whisperwind-whisper.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  31. boskie legginsy ! :D ;3
    obserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Super dobrany outfit:)
    Zapraszamy do nas na nowego posta www.lavitaavera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. legginsy wspaniałe :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli podoba Ci się blog- po prostu dodaj go do obserwowanych, a ja zrobię to samo :)