8/20/2012

OUTFITS| with Lukas :*















Ależ piękna pogoda! :) Staram się w stu procentach ją wykorzystać, dlatego też dziś zdjęcia dla odmiany z Łukaszem :) Co prawda, fotki miały trafić do albumu, ale zdecydowałam że są tak kolorowe i radosne, że bez wątpienia mogą trafić na mojego bloga :) Zestaw idealny na letnie upały, które o dziwo są pod koniec wakacji, jakby inaczej. Miętowa mini z zamkiem idealnie komponuje się z galaktyczną mgiełką. Lordsy z ćwiekami to strzał w dziesiątkę w upalne dni, nie trzeba topić się w trampkach. Przygotowałam dla Was DIY, będzie dużo postów o tej tematyce :) Mam nadzieję, że się ucieszycie :)

30 komentarzy:

  1. Ładnie ze soba wyglądacie ;D Szczęścia ! ;) ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie śliczne są te zdjęcia.!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit! lordsy wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. twój chłopak ma bardzo fajny gust ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjemne zdjęcia, fajne buty!!

    OdpowiedzUsuń
  6. twój chłopak ma świetne spodnie ! :D haha
    ty za to cudowne miętowe Lordsy które świetnie pasują do stylizacji :D

    POZDRAWIAM
    http://fashionismypassio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ;)
    Zakochańce ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się napatrzeć na to jak świetnie razem wyglądacie! ;) Zdjęcia są naprawdę pozytywne.
    Strój jest naprawdę fajny. Szkoda, że ja nie umiem tak dobrze mieszać kobiecości z lekkim pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mega pozytywne zdjęcia <3 ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. DIY - jak najbardziej! :)
    swietne zdjecia, zazdroszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przejrzałam Twojego bloga i jestem zachwycona. Aż dziwię się, że jeszcze mnie tu nie było :) Jakim aparatem robisz zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie razem wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczny blog ;)
    ladne zdj ;*
    ps. Jestem chlopakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale wy jesteście razem ładni! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał świetnie wyglądacie ! :)

    *buty są genialne !

    OdpowiedzUsuń
  16. Te buty! Są boskie ;))

    zapraszam serdecznie ;)
    www.serafiel-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza z Was para:) I jak świetnie kolorystycznie dopasowana! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia :) ładnie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne masz buty i spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie razem wyglądacie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli podoba Ci się blog- po prostu dodaj go do obserwowanych, a ja zrobię to samo :)