2/08/2013

OUTFITS| meksykańskie czaszki




Spacerując po cudownym Cambridge wraz z Martyną i mamą chciałam zrobić zdjęcia na słynnym uniwersytecie, jednak niestety uczelnie zamknięto nam przed nosem.. Czerwone butki telefoniczne są bez wątpienia są jedną z cech charakterystycznych Wielkiej Brytanii.  Dlaczego więc nie zrobić sobie przy nich zdjęć? :) Sukienka biało czarna w dość niespotykany wzór w meksykańskie czaszki jest przeze mnie uwielbiana. Mogę ją nosić z każdym kolorem marynarki, jako tunikę, a także jako bluzkę ( nakładając czarną mini) oraz jako spódniczkę (nakładając bluzka na długi rękaw). Do bordowych koturn namówiła mnie moja siostra argumentując, że w mojej małej kolekcji jest większa przewaga tych czarnych. Marynarka jest z przedłużaną baskinką oraz mnóstwem ćwieków na pagonach. Zapraszam do komentowania :) Anonimowe komentarze przyjmuję, jednak muszą zawierać konstruktywną krytykę a nie "pojazdy" :)














32 komentarze:

  1. marynarka przepiękna! Buty okropne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra buty i marynarka! :))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie przepadam za motywem czaszek, aczkolwiek ten mi się podoba. Nie odważyłabym się natomiast założyć tak obcisłej i krótkiej sukienki głównie prze moje kompleksy związane z brzuchem i nogami.... Ale z tą czerwoną marynarką wygląda bosko!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te budki telefoniczne mają coś w sobie ;p

    wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG! jesteś cudowna! genialna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty! :D Jak popatrzyłam na pierwsze zdjęcie to myślałam, że to trampki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładnie, a budki nadają świetnego klimatu zdjęciom ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna marynarka!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marynarka jest niesamowita! A poprzednia stylizacja po prostu jedna z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow!!! this outfit is amazing :)

    golden-ivy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor marynarki:) A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna sukienka !! :)
    wyglądasz świetnie :)
    obserwuje i zapraszam do mnie na rozdanie z Firmoo :)
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju zakocham się w tej sukience *.* Uwielbiam to jak łączysz kolory i stwarzasz te świetne zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ta sukienka jest genialna! Tak samo jak buty! Świetne połączenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia. Bardzo fajnie wszystko dobrałaś. Marynarka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ślicznie wyglądasz! A te budki dają niesamowity efekt zdjęciom :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko. Bosko:) Genialna sukienka i tło zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz i te budki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjecia ;) Super wyglądasz! :D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie nogi !! <3


    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietnie wygladasz, genialne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna marynarka *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny set a buty to strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. outfits :D


    R. ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzie kupilas ta genialna keicke ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz idealną figurę, zazdroszczę, marynarka, buty cudowne, całość świetna <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli podoba Ci się blog- po prostu dodaj go do obserwowanych, a ja zrobię to samo :)