2/25/2013

OUTFITS| myszka miki




Rajstopy w myszki miki są moimi ulubionymi z pośród całej mojej kolekcji. Gdy tylko wyjęłam je z szafki, przed oczami miałam cały gotowy zestaw- czyli skórzaną spódniczkę połączoną z czarną bluzką i białą marynarkę. Do stylizacji nałożyłam też czarne koturny na platformie, dzięki czemu stylizacja stała się bardziej glamour. Przy okazji, chciałabym podziękować za codzienne pobijanie rekordów oglądalności i za to, że jesteście ;*











rajstopy- Disney dla PRIMARK, spódniczka- ARK, buty- allegro, marynarka- butik

71 komentarzy:

  1. ja i moje super nogi :*



    R! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Myszka Miki nigdy mi się nie znudzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest super! Muszę taką mieć:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy look :) Masz bardzo długie i zgrabne nogi zazdro! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty , świetne nogi , i ta spódniczka i marynarka cudoo , o rajstopach już nie wspomne ! kocham twojego bloga , oby tak dalej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. . Jasne, że obserwujemy :)
    Ja już czekam na tw kolej :)

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rajstopy! ; ) Ok, ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rajstopy :P
    super :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, świetne te rajstopy. Aż się napaliłam i chcę takie same!

    zapraszam do nas
    laweczkapodczatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam twoje zestawy! urocze te rajstopy ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, a rajstopy z nietypowymi motywami są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny outfit ;) w rajtuzach się zakochałam,o! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog i styl :D Obserwuję :D
    Zapraszam do siebie :D
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejka ;)). Masz cudne stylówki i ciekawe pomysły na odświeżenie swoich ubrań ;3

    Dodaję do obserwujących C:


    Zapraszam do mojego bloga z bransoletkami ->
    http://bransoletkimissouri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej ale przesłodkie rajstopy:) i do tego ta guma balonowa, genialny pomysł! ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne! Ukradnę Ci te rajstopki <3

    http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. <3 <3 <3 aaaaaa rajstopy są śliczne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz długie nogi ! Zazdroszczę ! :D

    Obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. jak pięknie :) myszki są slodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetne rajstopki *_*

    OdpowiedzUsuń
  21. rajstopki są swietne! :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podoba mi sie stylizacja najlepsze w niej sa rajstopy

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja!:) Miałam opisać po kolei że buty, spódniczka, rajstopy ale to bez sensu bo całość super :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    +obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej podoba mi się marynarka :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Świetne rajtki, chciałabym takie mieć <3 Masz super figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz perfekcyjnie, te rajstopki są boskie. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O matko ! Te Rajtki są śliczne <3 i Fajna Stylówka ; ]

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta stylizacja jest taka urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne rajstopy :)
    możemy obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna stylizacja. Spódniczka i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie :)

    Pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  32. te rajstopyy są świetne!!:D:D:D:D
    piękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. cały zestaw bardzo mi się podoba;)!
    rajstopy są urocze <3
    a buty i spódnica - cudowne
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. N I E S A M O W I T E te rajstopy!! A w tych koturnach masz nogi do nieba !

    Zapraszam do nas na konkursik, do wygrania super stanik :))

    http://life-our-passion.blogspot.com/2013/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny zestaw, a rajstopy boskie!!!

    pozdr i zapraszam do nas, my zostajemy na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  36. You look so cute! I love your tights :)
    Wondering if you would like to follow each other?:)
    Please let me know. I work from home, so I follow back right away.
    yuliconversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietna stylizacja!! Jutro biegne do Primarku szukac tych rajstop <3 (Mam cicha nadzieje, ze jeszcze beda ;D )

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeju, ale ty masz świetne nogi *-*
    I mega rajstopy c:
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne rajstopy!!!! Jak ja Ci zazdroszczę tych szczupłych dłuuugich nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne są te rajstopy i buty boskie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. wyglądasz genialnie :) wszystko idealnie dopasowane !

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale masz świetne nogi :D!!!! Fajny blog! Ciekawe posty DIY! Tak dalej!!!:) Zapraszam do mnie:
    http://high-heeled-view.blogspot.com/
    <3

    OdpowiedzUsuń
  43. o ja, o ja, o ja! Te rajstopki masz genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  44. Na początek najważniejsze: masz zajefajne nogiiiii :D :D :D!!!

    Mikki mnie powala na kolana! Zabawnie , ale i z pazurem, uwielbiam twój outfit :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. ALE GENIALNY STRÓJ *.*
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM . DODAJEMY ?<3
    BUZIAKI <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Zakochałam sie w rajstopkach <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Genialne rajstopy :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Rajstopy jak Hayley z Paramore. <3
    Szukając gdzie można takie kupić, natknęłam się na bloga.
    pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli podoba Ci się blog- po prostu dodaj go do obserwowanych, a ja zrobię to samo :)