3/10/2013

DIY| kołnierzyk CD



Zniszczone płyty CD możecie wyrzucić albo ozdobić swój kołnierzyk. Ja zdecydowanie wolę opcję drugą. Jeśli nurtuje was pytanie: do czego ona to założy? Odpowiedź jest prosta- do wszystkiego. Płyty mają to w sobie, że błyszczą wszystkimi możliwymi kolorami, a więc nie ma problemu z doborem ubrań :)

Potrzebne wam będą:

- dwie płyty CD
- nożyczki
- koszula
- klej

Najpierw nasze płyty gotujemy w garnku z wodą ( około 5 min) Robimy to, aby podczas cięcia płyty nie popękały w innym kierunku niż tego chcemy. Ugotowane płyty tniemy w różne figury geometryczne ( trójkąty, kwadraty itd.) Układamy na kołnierzyku i przyklejamy klejem. Kołnierzyk jest teraz bardzo ozdobny- czyli taki jak lubię :) Zapraszam do komentowania :*







JEŚLI CIĘ ZAINSPIROWAŁAM I ZROBIŁAŚ DANĄ 

RZECZ MOJEGO POMYSŁU POCHWAL SIĘ MI! 

CHĘTNIE POKAŻĘ TO MOIM CZYTELNIKOM 

WRAZ Z LINKIEM DO TWOJEGO D.I.Y, PISZ: 

daruunia13@wp.pl! :) 


84 komentarze:

  1. bardzo oryginalnie :)
    pomysł ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł:) Dziękujemy za komentarz u nas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) Jasne, ja już obserwuję :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. trzy razy na nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Twoje pomysły na DIY!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł, śmiało można zaliczyć to do recyklingu :)
    Mam pytanie odnośnie rodzaju i nazwy kleju jakiego użyłaś? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny Blog . ♥
    Zapraszam do mnie na videoczat , który odbędzie się już o 17 ; 00 jeżeli chcesz tam byc i zadawać mi pytania zapraszam tylko pdoać mi email i będziesz włączona do videoczatu pozdrawiam ; )
    http://vizualny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł! :)

    PS. dziękuję za miły komentarz :* bardzo chętnie zaobserwuję Twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny pomysł :)

    http://thomasgain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy blog *o* Super pomysły ! <33 Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Wpadniesz?
    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow genialny pomysł ! czekam na kolejne posty i oczywiście obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. o ja, nie wpadłabym na coś takiego! świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się zainspirowałem, sam zastosuję takie rozwiązanie już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście kopalnia pomysłów na twoim blogu, jest świetny, więc obserwuje, jak napisałaś "obydwie", to teraz twoja kolej?
    stylbycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha : D Pomysłowe !!
    Bardzo fajny pomysł i wieżco chyba takie coś zrobię : )
    Obserwujemy ?
    Ja już ♥
    pozdrawiam .

    klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam już gdzieś kołnierzyki z płyt CD :D Wygląda to świetnie :) gorzej byłoby z praniem takiej koszuli ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł z tym kołnierzykiem!
    A ja już od dawna obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. okej możemy obserwować.. ja już i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  19. GENIALNY POMYSŁ, DZIĘKI!

    Zapraszam na mój nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tak obserwujemy :) ale jestes pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kołnierzyk! bardzo mi się podoba i chętnie wypróbuję twój pomysł! ;) tylko jest jeden minus- nie mam koszuli z kołnierzem ;( ale planuję kupić ♥

    Obserwuję ☺
    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cute DIY dear: LOVE it!!!

    *See you soon on my blog.
    ABSOkisses!!!
    Fanny J. ABSOmarilyn | The Marilyn Monroe of the 21st century

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł :) Pytałaś czy obserwujemy, ja już i czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam u kogoś komentarz, że zajmujesz się DIY więc wpadłam pełna nadziej, bo sama to uwielbiam. I muszę powiedzieć, że pozytywnie tu. Pełno fajnych pomysłów z których na pewno skorzystam !
    Na pewno będę wpadać częściej. Pozdrawiam.
    p.s. obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł. Kiedyś spróbuje :)

    Oczywiście, że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. genialny ! *,* właśnie w mojej koszuli czegoś mi brakowało i chyba wiem już co dodam, wielkie dzięki.
    jasne ,że obserwujemy już dodaje .

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł! *-*
    Dziekuje, za taki fajny pomysł, postarm się jak najszybciej znalezc odpowiednią koszulę i wykorzystac Twoj pomysl!
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. coś świetnego! <3 gratuluję pomysłu! :D obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jezu, genialny blog! Nigdy nie wpadłabym na to, żeby tak ozdobic koszulę :d
    zapraszam do mnie, wyraź opinię o moich projektach:*

    OdpowiedzUsuń
  31. trafiłam przypadkiem, super blog będę zaglądać częściej, może udostępnimy siebie wzajemnie :)?! ja już obserwuję czekam na odpowiedź, super jestem pod wrażeniem ;o
    zapraszam do siebie :)
    http://coffeina-nicole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. kopalnia pomysłów to mało powiedziane !
    Świetnee <3
    jasne że obserwuję i już nie mogę sie doczekać nowych pomysłów !

    Zapraszam
    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. zgadzam się z tym, że genialny pomysł, ale czy to bezpieczne.. hehehh
    Ogólnie blog świetny Obserwuje i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. wow masz wiele super pomysłów obserwuje i licze na cb !
    anka-to-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawy pomysł :)
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny pomysł ;D obserwuje i licze na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł ♥
    Ja obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Pewnie że obserwujemy!
    Ja już to zrobiłam teraz czekam na twoją kolej
    willbefineee.blogspot.com

    +świetnie ten kołnierzyk wygląda

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł! Nie pomyślałabym o czymś takim nawet.

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjny pomysł :)
    Przecież każdy z nas ma w domu cały stos starych, niepotrzebnych płyt CD, więc dlaczego ich nie wykorzystac? :)
    Pozdrawiam, i oczywiście, że obserwujemy <3

    OdpowiedzUsuń
  41. wow! super pomysł! rewelacja! dziękujemy za odwiedziny i oczywiscie obserwujemy ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. możemy obserwować, bardzo chętnie :) ja już i teraz liczę na Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  43. genialny pomysł, a jaki oryginalny! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. jestem pod wrażeniem, masz mnóstwo świetnych pomysłów, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Tak mało trzeba a efekt jest świetny:) genialny kołnierzyk:)

    OdpowiedzUsuń
  46. cudowny pomysł ,na pewno z niego skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  47. genialny pomysł .. wow :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedyś o tym myślałam :DD Super to wygląda :D Oczywiście z przyjemnością obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pomysłowość, oryginalność, niewielu to ma :):)
    Genialne, bardzo podoba mi się Twój blog :):)
    Obserwuję :):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej super pomysł mam do Ciebie pytanie czy mogła byś mi poradzić do czego nosić czerwono biale airmaxy .Jest to totalnie nie przemyślany zakup i nie wiem z czym to nosić. Z góry dziękuje za pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad ich kupnem, bo podobają mi się sportowo-eleganckie połączenia :)
      Ku wielkiemu zdziwieniu jest sporo zestawów, które możesz nałożyć do tych butów, podam kilka:
      # czarne jeansy, biały podkoszulek i czarna marynarka ( wersja elegancka ze sportowymi butami wygląda bardzo oryginalnie)
      # czarne jeansy, biały tiszert i czerwona bejsbolówka
      # krótkie sportowe spodenki ( np. http://www.zalando.pl/reebok-krotkie-spodenki-sportowe-czarny-re541b0f3-802.html ) w połączeniu ze zwykłą białą bluzką lub bluzą, lecz do czerwonej marynarki też będzie wyglądało ciekawie
      # podobny zestaw Ivani http://love-aesthetics.blogspot.com/2012/08/outfits-running-shoes.html który ubóstwiam :)
      # Legginsy z przedłużaną kolorową tuniką to też bezpieczny wybór

      Mam nadzieję że pomogłam, pozdrawiam :*

      Usuń
    2. ojeeej dziękuje !:)

      Usuń
  51. No tak, nawet bym na to nie wpadła, a wygląda świetnie! :) Chętnie wypróbuję!

    Zapraszam do mnie na naturalny, rozświetlający makijaż, metamorfozę w Victorie Beckham, wiosenny lookbook i wiele innych :)
    http://amelia-em.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. orgynalne :) przykówa uwagę ; )
    aż mnie kusi ..

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://myreaality.blogspot.com/
    Może obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  53. jezu, ale to wygląda przepięknie.
    Na początku myślałam, że to jest kupione :p
    obserwujemy? ja juz:P

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawy pomysł. :3 Teraz takie koszule są rozchwytywane i kosztują niewyobrażalne sumy, a tutaj można kupic sobie zwykłą koszulę i płytę CD. :D

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny pomysł, nie wpadłabym na coś takiego:) Pozdrawiam serdecznie i liczę na więcej takich pomysłów:) oczywiście dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Super pomysł:) i świetny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  57. zrób sobie sama air maxy przecież jesteś taka zdolna :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny pomysł, nie wpadłabym na coś takiego c:

    OdpowiedzUsuń
  59. Genialny pomysł, nie wpadłabym na to! Świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale dobry pomysł :D Świetny post ! :) Pozdrawiam:P

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny pomysł. Na pewno to wykorzystam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli podoba Ci się blog- po prostu dodaj go do obserwowanych, a ja zrobię to samo :)