4/26/2013

OUTFITS| niebieska sukienka z ZALANDO.pl




Kiedy potrzebujecie pięknej sukienki cudownej jakości koniecznie kupcie ją w ZALANDO.pl. Byłam pozytywnie zaskoczona szybkością przesyłki, a sukienka na obrazku nie równa się z tą, którą dziś miałam na sobie. Nie tylko zachwycił mnie jej intensywny niebieski kolor, ale przede wszystkim wycięcia pod piersiami. Dodatkowo ma w sobie oryginalną ozdobę w postaci baskinki i krzyży, które można odpruć kiedy nam się znudzą. Jaki biustonosz polecam do takiej sukienki? Ja nałożyłam przyklejany do ciała w kolorze beżowym, który świetnie się sprawdził. Do sukienki nałożyłam masywną srebrną bransoletkę, czarną rozpięta marynarkę i wysokie koturny. Idealna stylizacja na pogodę za oknem! :)












sukienka- ZALANDO.PL 
koturny- butik
marynarka- butik


29 komentarzy:

  1. Jest świetna! Ale i odważna bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo matko <3 Genialna sukienka!! <3

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo oryginalna, sliczna sukienka i kolorek - wymarzony dla blondynek, uwielbiam ciuchy w tym kolorze! z ciekawością przeczytalam twoja opinię na temat zelando, bo przymierzam sie do zakupów u nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie ! ♥

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo przyjemna całość :) mnie się podoba sukienka z baskinką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka:)
    zapraszamy do nas na relację z FW:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W niebieskim Ci do twarzy :D. Śliczne buty *.*. Piękna z Cb dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw oraz zdjęcia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba jakość zdjęć się dość sporo polepszyła czy tylko mi się tak zdaje :) ? Sukienka naprawdę jest świetna te wycięcia nadają Twojej figurze niesamowitych kształtów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest boska!

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka, kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zazdroszcze ci tej kiecki, bardzo! :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow sukienka jest powalająca!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ładna sukienka, uwielbiam taki odcień niebieskiego : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli podoba Ci się blog- po prostu dodaj go do obserwowanych, a ja zrobię to samo :)