4/15/2013

OUTFITS| rock&kiss




Różowa sukienka w usta, nie zawsze musi być słodka! Długo zastanawiałam się nad jej kupnem- na jaką okazję i gdzie ją założę? Odpowiedź jest prosta- wszędzie. Dziś pokazuję moją ulubioną odsłonę, mianowicie rockową. Myślę, że ten fason sukienki idealnie pasuje do mojej figury, tworząc klepsydrę i uwypuklając biodra :) Buty motocyklowe od razu nadały rockowego klimatu. Chcąc nałożyć sukienkę na imprezę, wystarczy zmienić buty na baletki i założyć czarną biżuterię, natomiast jeśli pragniemy wyjść w niej na wesele, proponuję narzucić szeroki czarny szal na ramiona, nałożyć szpilki i delikatną kolię.. :)







35 komentarzy:

  1. Szkoda, że te usta nie są czerwone :D Jest świetnie <33

    http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej:))
    po 1. zdjęcia są mega♥ wyszły naprawdę cudownie:D
    po 2. stylizacja idealna:)) sukienka wygląda na Tobie naprawdę cudownie:D
    Nic dodać, nic ująć! perfekcyjnie:))

    zapraszam do siebie w wolnej chwili:))

    OdpowiedzUsuń
  3. grr .. drapieżna Darusia *.*

    wiesz, jakie jest moje zdanie.

    brzydko jak zawsze <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa sukienka, zwłaszcza wzorek i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest rewelacyjna. A TY wyglądasz w niej bardzo korzystnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda z Twoich stylizacji robi na mnie niesamowite wrażenie :)
    Tak trzymaj...
    Nomorepainlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ostro ;) podoba mi się.

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, ten fason sukienki idealnie do Ciebie pasuje. Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Szałowa kreacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tej sukience. <3 ślicznie na prawdę. :) Ty masz to szczęście, że jak założysz takie buty to nie skrócą Ci drastycznie nóg, nie to co mi.. :<

    Pozdrawiam, Oliwia :*
    inspiritsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka :) Do rockowej całości nie pasuje mi tylko żakiet i może ubrałabym więcej dodatków, ale tak to wszystko pięknie :) plus za buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka boska :)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie w takiej rockowej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna sukienka ; oo

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sukienka i buty:) Genialne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, oj róż nie jest słodki :) już dawno się o tym przekonałam :D Moim faworytem jest i tak wersja rockowa.
    Zapraszam do siebie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz piękną tą sukieneczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog! Zapraszam do nas :*** http://we-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. mam taką samą sukienkę tylko mi się ząbki od zamka wyłamały na dole 3 i muszę dać do krawcowej żeby mi nowy zamek wszyła a ja moja kupiłam w secound hendzie za jakieś 40 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. What's up colleagues, how is all, and what you would like to say concerning this paragraph, in my view its in fact amazing designed for me.

    Look at my blog post: short sale in

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli podoba Ci się blog- po prostu dodaj go do obserwowanych, a ja zrobię to samo :)