5/15/2013

OUTFITS| klasycznie z nutką azteckich wzorów





Jestem w pełni przygotowana na pogodę za oknem- zmieniłam szafę z zimowej na letnią, tzn. włożyłam do niej mnóstwo topów, spódniczek, sukienek i marynarek. Dzisiejszą stylizację postanowiłam zaprezentować na tle letniskowego domku, który dodaje uroku kolorowej spódniczce, eksponując przy tym ombre na włosach. Czarny top to klasyk wśród wszystkich eleganckich okryć, a razem z czarnymi szpilkami tworzy minimalistyczne zestawienie. Spódnica w aztecki wzór jest ciekawą odskocznią od czerni na topie i butach.  Co sądzicie?:)
Chciałabym wam powiedzieć, że w niedzielę odbędzie się pokaz makijażu tylko dla mnie i mojej przyjaciółki- nie mogę się doczekać!:)









22 komentarze:

  1. Sądzę, że stylizacja jest świetna! A zdjęcia dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wzory świetnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie :)
    Spódniczka :):)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz :) Spódnica zajebiaszcza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudownie :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowne szpilki! wszystko wygląda wspaniale :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna spódniczka :)

    + zapraszam na konkurs http://msmonella.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway-konkurs-firmoo.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak modelka! ;) Zapraszam serdecznie do mnie na konkurs, nie trzeba wiele robić, a do wygrania wybrany dres z Goodlookin :) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=465422560201329&set=a.234035240006730.55578.175839629159625&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  9. ale zajebiscie wyglądasz!!

    Pozdrawiam,
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne :) Świetne buty ;)
    wpadnij ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć! Dzisiaj założyłam bloga po dłuższej przerwie, dlatego chciałabym Cię do niego zaprosić jako że od dłuższego czasu obserwuję Twojego!

    p0li5h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nogi ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  13. spódniczka jest sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja i interesujące tło : D

    OdpowiedzUsuń
  15. spódniczka idealnie pasuje do topu :) na początku myślałam, że to sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. gorsecik ślicznie lezy na Tobie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia.
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też już wymieniłam szafę :D
    Świetna spódniczka:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz ;)
    Naprawdę ładne zdjęcia!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne.! uwielbiam twojego bloga, to jak piszesz < 33 lubię twoje stylizacje, zawsze mają w sobie "to coś". podoba mi się jak łączysz ze sobą ubrania, wzory, kolory ... <:D
    w wolnej chwili zapraszam do siebie http://notrevieesecret.blogspot.com/
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli podoba Ci się blog- po prostu dodaj go do obserwowanych, a ja zrobię to samo :)