5/29/2013

OUTFITS| spódniczka w paski w połączeniu z najaczami






Też macie wrażenie, że paski na ubraniach zmiotły inne wzory z powierzchni ziemi? Szczególnie popularne są legginsy w paski, które posiada co druga dziewczyna więc nie są one wyjątkowo oryginalne. Co innego, jeśli postanowimy pokazać nogi i co najważniejsze nie pogrubimy ich celowo. Moja spódniczka jest ze złotym zamkiem zip, dlatego postanowiłam nałożyć do niej gruby łańcuch aby stylizacja nie była zbyt nudna. W Polsce jest mało ludzi odważnych, więc od razu rezygnują z połączenia adidasy i elegancka spódniczka. Ale dlaczego? Przecież z najaczami, i czapką beanie wygląda jak sportowa mini, więc czemu rezygnujemy z dość odważnych połączeń? Mam nadzieję, że chociaż trochę tym postem zaszczepię u was odwagi do ubioru :)















22 komentarze:

  1. Faktycznie, paski to bardzo modny w tym sezonie wzór. Cała stylizacja wygląda bardzo ładnie i oryginalnie ;)
    Pozdrawiam *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka bardzo fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygladasz mega połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię odważne połączenia, dlatego twoje bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka świetna! Ja nigdzie takich niestety nie widziałam, wszędzie legginsy/spodnie:/
    A połączenie z adidasami jest wygodne i efektywne :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeeeejku! co za buty <3 przepięknie Ci w nich:D
    i naprawdę super połączyłaś to ze spódniczką:)) też staram się łączyć ubrania, które z pozoru do siebie nie pasują, a Tobie udało się to wspaniale! bardzo mi się podoba! kochamt takie looki:))


    buziaki i zapraszam do siebie w wolnej chwili:*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna spódniczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ta spódniczka ;d fajnie że nie postawiłaś na leginsy, osobiście-przejadły mi się ;0

    OdpowiedzUsuń
  10. every time i visit here is always fun. probably due to the charming smile
    how could a smile that caught my eye
    stories about us and the time when we need someone to create an atmosphere

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko świetnie się zgrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznie wygladasz super polaczenie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna ta stylizacja... :)

    xoxo Lila
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie czytam pierwszy wpis i już mam ochote na kolejny. Coś czuje że troche tu czasu spędze jeszcze :). Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :) Obserwuje i liczę na to samo ^^

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. czapka nie jest oryginalną HI MOM?

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy nagłówek i wygląd bloga. Bardzo fajne posty. :) I ta spódncizka *.*
    Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo, jeżeli mój blog Ci się spodoba :)
    (jutro konkurs)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli podoba Ci się blog- po prostu dodaj go do obserwowanych, a ja zrobię to samo :)