6/07/2013

OUTFITS| elegant dress






Moja szafa uwielbia nowe sukienki szczególnie z Zary, o ile trafią w moje ręce z jakąś super niską  ceną. Zaopatrzyłam się w wiele sukienek na lato wybierając różne kroje- dopasowaną, zwiewną, oversizową.. Mam zamiar dodać coś od siebie w tej sukience, mianowicie doszyć czarną skórkę w miejsce pasków po bokach- myślicie że to dobry pomysł?  Zestaw należy bardziej do tych eleganckich, jednak myślę że wygląda glamour przez czarną kopertówkę. Jest gorąco, a ja w planach mam mnóstwo sesji z nowymi "rekwizytami" . Jesteście ciekawi? :)












19 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się sukienka:)

    Zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie sukienka mogłaby mieć ciut większy dekolt, ale jest całkiem ładna ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz. Przepiękna sukienka <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie :))

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancko. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wyglądasz w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw :) Ja myślę, że nie trzeba jej przerabiać, ta sukienka sama w sobie jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne klasyczne szpilki :) uwielbiam takie stylizacje, gdzie dopełnieniem są klasyczne obcasy ;) osiągnęłaś bardzo fajny efekt :)

    zapraszam również do mnie www.mondiecocarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie i obserwowania jak również komentowania!
    Będę ogromnie wdzięczna!:)
    Zobacz jakie nowości są w mojej garderobie!
    http://livefashionablyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli podoba Ci się blog- po prostu dodaj go do obserwowanych, a ja zrobię to samo :)