7/15/2013

LIFE| Wywiad z Edytą Jermacz; kolekcja Knock Out

Knock Out Spring Summer 2014 by Edyta Jermacz




Edyta Jermacz- młoda, zdolna projektantka, która poznałam osobiście podczas obozu FashionTweek. Od początku zaintrygowała mnie swoją osobowością i spontanicznością. Edyta jest szaloną i radosną kobietą, która nauczyła mnie wielu przydatnych rzeczy w dziedzinie projektowania. Jest założycielką projektu modowego, powstałego w 2011r- KLU. Więcej informacji o jej osobie znajdziecie na oficjalnej stronie KLU, lub na facebooku Miałam możliwość przeprowadzenia krótkiego wywiadu z projektantką. Poniżej znajdziecie odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania- zapraszam do lektury.
Jej nowa kolekcja Knock Out urzekła mnie dynamicznością, ekstrawagancją, i co najważniejsze cudownym klimatem a także fenomenalnym połączeniem różnych faktur materiału. Razem z cudowną ekipą ((fotograf Jakub Kamińskimodelka Alexa Materska, stylista Anatol Rafał Orłowicz) stworzyła coś, co moim zdaniem zasługuje na olbrzymie wyróżnienie. Gdy tylko ubrania pojawią się na showroom'ie skuszę się na pewno na małe co nieco. Moje słowa w pełni nie wyrażą magii jej kolekcji, także- czytajcie i podziwiajcie:







\

Kto stanowił dla Ciebie największą inspirację podczas tworzenia kolekcji Knock Out? 

Kilka miesięcy temu trafiłam na historię Jacka Depseya zwanego Tiger Jackiem. Był to charyzmatyczny boxer –celebryta . Poza faktem, że powalał przeciwników w pierwszych rundach ,budził w publiczności dzikie emocje. W trakcie jego walk była taka wrzawa że nie słychać było gongów, a ludzie traktowali go na równi z gwiazdami kina. Od jego historii zaczerpnęłam myśl przewodnią do kolekcji. W boxie podoba mi się prymitywna siła woli która decyduje o zwycięstwie. Chciałam umieścić ją w kolekcji.















Jak wygląda tworzenie kolekcji? Ile czasu na to poświęcasz? 

Generalnie w moim projektowaniu jest duża spontaniczność. Nie trzymam się sztywno koncepcji i modele powstają dosyć naturalnie. Po tym jak pojawia się koncepcja zaczynam szukać tkanin i dobieram je stopniowo, czasem jakieś dokupuje nawet wtedy kiedy kolekcja jest już prawie ukończona. Ta kolekcja powstawała około 4 miesiące jeśli mam liczyć od daty zakupu pierwszej tkaniny do kolekcji i obmyślania koncepcyjnego, ale intensywnie pracowałam ostatnie dwa tygodnie, wcześniej zbierałam tkaniny i składałam formy w kolekcję.





Opisz krótko swoją drogę do kariery. Czy było trudno wspiąć się na szczyt? 

Nie wiem , nie jestem na szczycie :D Z mojej drogi jeszcze szczytu nie widać.








.





















Jak oceniasz styl Polaków? Czy Polacy chętnie kupują Twoje ubrania? 

Styl Polaków jest rożny w rożnych miastach , myślę że w ostatnich latach bardzo się poprawił :D. Grupa moich odbiorców nie jest bardzo duża, myślę że są to ludzie z dużym dystansem do siebie , szukający awangardowych ubrań









Jak wygląda Twoja szafa? Znajdziemy tam projekty od sławnych projektantów mody?

Jestem modowym freakiem mam dużo ubrań i butów. Mam kilka rzeczy od znanych projektantów, ale głównie kupuję to w czym się zakocham. Nigdy nie kupiłabym czegos co mi się średnio podoba tylko dlatego że ma metkę od znanego projektanta.















 Co sądzisz o stylu DENZEE? Jakie dałabyś wskazówki dla młodych ludzi, którzy próbują coś samodzielnie stworzyć?

 Myślę że styl Denzee jest bardzo dziewczęcy z odrobiną kobiecej elegancji. Co do wskazowek myslę najwazniejsza jest ciężka praca i konsekwencja, uważam że pracowity, zacięty człowiek, może więcej zdziałać niż najzdolniejszy a leniwy J. Poza tym wierzę w to że życie spełnia nam marzenia, jeśli czegoś się uparcie chce to się to dostanie, tylko nie można się poddawać.

Pozdrawiam!!!  :))))












Dziękuję Edyto za miło przeprowadzony wywiad- mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będziemy miały okazję razem poprojektować :)


edyta jermacz&denzee.blogspot.com


31 komentarzy:

  1. Ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zbyt awangardowa kolekcja jak dla mnie ;-)
    ciekawy wywiad .

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz od "Kuchni", rzecz jasna moda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kolekcja Edyty Jermacz musze przyznac

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne projekty, szkoda, że tak niewiele wiem o szyciu. już na zdjęciu wydaje się sympatyczną kobietką

    OdpowiedzUsuń
  6. dość kontrowersyjna kolekcja;d aczkolwiek dość ciekawa ;)

    Pozdrawiam !
    +obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wywiad, a kolekcja jeszcze lepsza <3


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post <3
    całkiem coś innego :) świetny pomysł
    * tylko jeśli mogę dać uwagę, przez to, że pytania są między zdjęciami jest to troszke mniej czytelne

    xoxo
    Lila
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :) Obserwuję i liczę na rewanż. Zapraszam do mnie http://betiandbetti.blogspot.com/

    Pozdrawiam Beti ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo obszerny post, ale chyba mój styl jest zupełnie spokojny i stonowany. ;-) A tutaj widać dużo ekspresji, raczej nie wyszłabym tak na ulicę - ale miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak autorka napisała- jej kolekcje są dla osób, z dużym dystansem do własnej osoby ;)

      Usuń
  11. Szczęściara z Ciebie! :) Fajny wywiad i kolekcja :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny wywiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow !
    nie dość , że jesteś modelką, blogerką to i dziennikarką byłabyś super ! ;3

    Daruś ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ciuchy! Ma dziewczyna talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa kolekcja, coś by się wybrało, ale sama aranżacja zdjęć taka przerażająca:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo oryginalna zarówno sesja jak i sama kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog!
    Obserwuję i liczę na rewanżyk, bo jestem nowa :)

    Ania :D
    http://bauerkowa.blogspot.com

    z góry WIELKIE WIELKIE WIELKIE OGROMNIASTE DZIĘKI :*

    OdpowiedzUsuń
  18. łaał, baaaardzo oryginalne ciuchy !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, bardzo oryginalna kolekcja! Super się takie zdjęcia ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna kolekcja jestem pod wrazeniem
    zapraszam
    rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super, sesja jest genialna, ubrania też!:D

    OdpowiedzUsuń
  22. niektóre ubrania sama bym założyła ;)
    zapraszam na nowego posta
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety do mnie sesja nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz.
    Bardzo ciekawy wywiad. Jak dla mnie zbyt awangardowa kolekcja jest. Świetne zdjęcia, choć troche przerażające.
    Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie bardzo sympatycznie wyglądacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się ten post, taki inny, nie codzienny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli podoba Ci się blog- po prostu dodaj go do obserwowanych, a ja zrobię to samo :)