7/05/2013

OUTFITS| ołówkowa sukienka






W końcu, po kilku latach na reszcie mogę powiedzieć moim mięśniom brzucha " cześć! dawno się nie widzieliśmy :)" Przecież dążymy z moim brzuszkiem do perfekcji- oby się udało, prawda? ;) Pewnie już wiecie, że nie lubię sukienek i spódniczek o długości przed kolano, ale do jej nałożenia zainspirowała mnie piękna Impresssja, która na uroczystym otwarciu marki Sinsay miała czarną obcisłą sukienkę właśnie podobnej długości. Moja morelowa przeszła niesamowitą metamorfozę ( zwęziłam ją o jakieś 20 cm ) dlatego, aby podkreślała to co we mnie najlepsze :) Czarne szpileczki obowiązkowo do tego zestawu, aby ładnie wysmukliły nam sylwetę. Zapraszam do komentowania- wszystkie komentarze są akceptowane :)








32 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz naprawdę kobieco ! :) Też nigdy nie byłam przekonana co do tej długości ale chyba też coś pokombinuję z moimi sukienkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie *.*
    Sukienka rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Figurkę to Ty masz kochana, że hej! Pięknie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka! Bardzo podkreśla Twoją zgrabną sylwetkę. Ja jednak zamieniłabym czarne szpilki na cieliste sandałki na obcasie, jeszcze bardziej wydłużają odnóża a zestaw byłby bardziej wakacyjny:) Ale i tak super!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka rewelacyjna :)

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie sukienki idealnie podkreslaja figure
    pieknie wyglasasz
    zaprszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka świetnie podkreśla Twoją figurę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny i kobiecy zestaw :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh zazdroszczę figury :) Idealnie leży na tobie sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki krój sukienki ładnie podkreśla kształty :) Świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nogi <3 ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. co zamierzasz jeszcze zrobić z brzuszkiem? :ooo jest przecież taki płaski... zdradzisz może co takiego robisz? jakie ćwiczenia, dieta... ;))) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam skończyć to, co zaczęłam :) Płaski brzuch to nie jest to, co chcę osiągnąć ( na drugim zdjęciu nie jest tak płaski :)) Diety nie stosowałam nigdy, co do ćwiczeń to sporo ich jednak cały "przepis" zdradzę pod koniec lipca- początek sierpnia :)
      Pozdrawiam i dziękuję :*

      Usuń
  14. Masz idealną figurę do takich sukienek! :) Wyglądasz pięknie :)

    catwalklove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wow figurę to Ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz idealnie <3 buziaki laska;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Co jak co, ale figurę to Ty masz obłędną! Piękna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, wyglądasz FAN-TA-STY-CZNIE ! ! ! Sukienka jest genialna, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka świetna ale bez takiej figury nie wyglądała by już tak rewelacyjnie :) zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie :), zapraszam do mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow masz idealną figurę do takiej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. płaskodupiec troszkę ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdrościsz? :) płaskodupca nie widziałaś! ;* nie muszę mieć od razu jak murzynka :)

      Usuń
    2. chyba nie ma sie do czego szmacisko przyczepić
      Daria, wyglądasz obłędnie!!!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli podoba Ci się blog- po prostu dodaj go do obserwowanych, a ja zrobię to samo :)