7/09/2013

OUTFITS| sukienka z ćwiekowym stanikiem





Nie mogłam powstrzymać się, aby nie połączyć dwóch starych hitów mianowicie sandałków na grubym obcasie i sukienki z ćwiekowym stanikiem. Choć te trendy idą w zapomnienie, ja nadal szaleję na punkcie tej sukienki, której nie oddałabym za żadne skarby świata :) Myślę, że jeśli mi się kiedyś znudzi, obetnę jej dół i zostawię sobie sam stanik, który będę nosiła ze spodenkami z wysokim stanem ( szczególnie w lato ;)) ewentualnie ze skórzaną spódniczką <3 PS. uwielbiam takie miejsca na foty, uwielbiam adrenalinę aaaaaa!!! :) A już za 10 dni wyjeżdżam do mojej kochanej Anglii :) Nie mogę się doczekać!





61 komentarzy:

  1. Kurcze to połączenie wygląda naprawdę świetnie.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że nie ubrałabym takiej sukienki. Ale tak to jest ok. Ładnie na Tobie się prezentuje. ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. góra sukienki tak sobie mi się podoba, ale trzeba przyznać, że świetnie na Tobie leży! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjecia sa totalnie zle, kiepskie i slaba jakos!!!!!!!! !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojojojoj.. może i tak, lepszych nie będzie :) Dobrze, że w ogóle jakieś są :)

      Usuń
  5. bardzo fajna ta sukienka :) nosiłabym na imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty bardzo mi się spodobały ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale ostra ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak nic, nogi są przedłużone w paincie *.* <3
    są za dłuuuugie !! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho siedź ;*
      Mam nogi aż do samej podłogi!! ;*

      Usuń
    2. jedno słowo, pięć liter : PAINT ! ;*

      Usuń
    3. trzy słowa szesnaście liter : zobaczymy w szkole :> ;****

      Usuń
    4. nie groź mi xd i tak nie wiesz kim jestem . ;**
      jestem ANONIMOWA !! BUHAHAHAHAHAH XD
      mogę wszystko ;*

      Usuń
    5. hihih anonimowi mogą wszystko! <33333333333
      Anonimowa Patii, love you ;*

      Usuń
    6. jaka Patii ???? ;oooooo
      zdradzasz mnie ? ;ooo !!!
      o nie, Darusia, tak dalej być nie może !
      ;*

      Usuń
    7. lovelovelovelove <3
      mieszkanie moje, samochód Twój xd

      Usuń
    8. głupki z Was dziewczęta :*

      Usuń
  9. Kochana, ta stylizacja jest przepiękna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fuj, fuj, fuj xd
    po 1. za mało kolorów xd
    po 2. sukienka zdecydowanie nie w moim guście xd
    po 3. to ja nauczyłam Cię mody, a Ty nawet mi nie podziękujesz ! xdd

    <3

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne połączenie ;o xd

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ;o serio robisz nogi w paincie ?? xd

    OdpowiedzUsuń
  13. te ćwieki nie kują ? : O

    OdpowiedzUsuń
  14. masz taką zajebistą koleżankę, tą co mówiła o photoshopie i o paincie ;dd
    ciesz się, że ktoś taki super i genialny Cię lubi ! xd
    hhiehieheiheieheihe xd

    <3

    OdpowiedzUsuń
  15. uszuszuszu *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. a te zdjęcia, przepraszam bardzo, na jakim zadupiu są robione ? ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. eeee tam xd potrafię lepiej xdd :D


    OdpowiedzUsuń
  18. miszcz painta <3

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę, że ten anonim musi być super ;D
    pewnie go/ją kochasz xd
    <3

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo odważna i sexy sukienka:) całość super:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz! stylizacją piękna :) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  22. ta sukienkę to chętnie bym Ci ukradła, mega sexownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz genialnie,jak zawsze zresztą :D

    OdpowiedzUsuń
  25. zdjęcie naprawdę słabe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co ja poradzę? :) Lepszych nie będzie, jak się nie podobają to proszę tu nie wchodzić :)

      Usuń
  26. uwielbiam takie sukienki, do Ciebie pasuje w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne buty. Wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo wygodne! Dzięki grubemu obcasowi są bardzo stabilne :)

      Usuń
  28. kto śmie dawać komentarze jako ANONIM ?!
    to ja jestem jedynym i prawdziwym anonimem !
    Daruś, nie słuchaj innych . <3

    OdpowiedzUsuń
  29. lovelovelovelovelovelovelovelove <3

    OdpowiedzUsuń
  30. genialny look ;3

    OdpowiedzUsuń
  31. super sukienka *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. wprost idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  33. nogiiiii *.*
    utnę Ci je i zabiore do siebie ;3
    ii ja takie będę miała :D
    buhhahahahahahahhahahaha ;3

    OdpowiedzUsuń
  34. butyy są megaaa ^.^

    OdpowiedzUsuń
  35. woooooooooooow . super połączyłaś wszystko (y) xd

    OdpowiedzUsuń
  36. przy odpowiednim rozmiarze też ja za bardzo widać. Super sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  37. Stylizacja nie w moim stylu, ale wybór miejsca do zdjęć prześwietny!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow! Ale świetne buty! Cały zestaw pięknie na Tobie leży :))


    Może obserwujemy? ;)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. mega outfit! *.* A buty mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  40. jak na moje (gdy sie przypatrzyłam) wygląda to tak jakbyś stanik założyła na jakąś spódnicę lub sukienkę która trochę opuściłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona jest właśnie tak zrobiona :) Stanik i doszyty marszczony dół. W notce wspomniałam, że jak mi się znudzi sukienka to sobie ją obetnę i będę miała sam stanik ;)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli podoba Ci się blog- po prostu dodaj go do obserwowanych, a ja zrobię to samo :)