11/22/2012

OUTFITS| sweterek w oczka




 Sweterek w oczka? Pierwsza myśl, jaka nasuwa się po zobaczeniu sweterka: przewróciła się i go porwała czy ma być to specjalnie ? Odpowiedź: oczka są specjalnie zrobione :) Nie byłam przekonana do takich ubrań, jednak z czasem ( od dziś) się do nich w pełni przekonałam. Pod sweterek nałożyłam czarną jednolitą bluzkę, chodź interesująco wyglądałby z czarnym stanikiem np w lato. Buty workery i biżuteria jako dopięcie na ostatni guzik. Już niedługo DIY :* Pozdrawiam :)













ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE!!! LITY, SZPILKI, CREEPERSY, SNEAKERSY MOGĄ BYĆ TWOJE!

29 komentarzy:

  1. Ja również nie mam przekonania do takich sweterków, ale Twój wygląda bardzo fajnie, szczególnie z butami:) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. sweter jest super majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny efekt. Fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz ;]

    pozdrawiam, Aieaa . ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing sweater! I want it too!!!
    Kisses, Den.

    http://thebsheep.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na Cb patrzę to naprawdę widzę moją koleżankę, tylko że Ty się fajniej ubierasz:) Uwielbiam Twój styl, bardzo oryginalny:) sweterek genialny:) zmusza ludzi do myślenia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweter ! Chyba też się na taki skuszę.

    Obserwuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten sweter <3
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję ;)
    sweterek świetny ♥ chociaż nie jestem do takich przekonana ;p na tobie świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny sweterek :)
    Jeśli chcesz to możemy obserwować :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, cudowny sweterek kochana;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli podoba Ci się blog- po prostu dodaj go do obserwowanych, a ja zrobię to samo :)